Tervetuloa - Tapiolan koulu

Tapiolan koulu tunnetaan musiikkipainotuksesta. Koulumme toimii väistötiloissa Otaniemessä Miestentie 2. Vanhan koulun peruskorjaus Opintielle valmistuu vuoden 2016 syksyyn mennessä. Voit lukea oppilaiden oman lehden, Vitsasen, oheisilta sivuilta. Http tapiola.wix.comvitsanen. KUTSU Kaikki ihan kaikki.pdf. 7-luokat Vasikkasaareen pe 14.8. Koulu alkaa keskiviikkona 12.8. KUTSU Ihan kaikki -vanhempaintapaamisiin. Oppilaiden oma lehti - Vitsanen.

OVERVIEW

This web page tapiolankoulu.fi currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have researched twelve pages inside the domain tapiolankoulu.fi and found zero websites associating themselves with tapiolankoulu.fi.

TAPIOLANKOULU.FI RANKINGS

This web page tapiolankoulu.fi has seen diverging levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for tapiolankoulu.fi

Traffic ranking (by month) for tapiolankoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for tapiolankoulu.fi

WHAT DOES TAPIOLANKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tapiolankoulu.fi Mobile Screenshot of tapiolankoulu.fi Tablet Screenshot of tapiolankoulu.fi

TAPIOLANKOULU.FI HOST

I observed that a single page on tapiolankoulu.fi took one thousand two hundred and eighty-one milliseconds to come up. Our crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider tapiolankoulu.fi not secure.
193.64.245.118

I caught that this website is utilizing the Apache operating system.

Tervetuloa - Tapiolan koulu

DESCRIPTION

CONTENT

This web page tapiolankoulu.fi states the following, "Koulumme toimii väistötiloissa Otaniemessä Miestentie 2." Our analyzers viewed that the webpage also said " Vanhan koulun peruskorjaus Opintielle valmistuu vuoden 2016 syksyyn mennessä." The Website also said " Voit lukea oppilaiden oman lehden, Vitsasen, oheisilta sivuilta. Oppilaiden oma lehti - Vitsanen."

SUBSEQUENT DOMAINS

Tapiolan kuoro - Tapiola Choir

Fri 8 March at 7pm. The new CD of the Choir,. In the Jubilee Year two doctoral thesis will be published dealing with Tapiola Choir, one in Oulu and one in Yale.

Isännöinti ja kiinteistöhuolto Espoo Helsinki Vantaa Tapiolan Lämpö Oy

Kiinteistön hoitoa ja asiakaspalvelua todennetulla huoltolaadulla. Laatupisteet myönnetään huoltotyön tarkastetun tason mukaan. Vuosittaisessa selvityksessä on palkittu myös huoltotyönjohtoamme. Huolellisuutemme näkyy myös kiinteistöjen energiatehokkuuden hallinnassa. Tämä tarkoittaa myös säästyneitä kustannuksia. Asiakkaillamme on täysi näkyvyys huoltotoimintaamme.

Tapiolan lukio

Onerva, Kanerva ja Svea. Lukiomme on yleissivistävä ylioppilastutkintoon ja jatko-. Tapiolan lukio on noin 550 opiskelijan ja 50 opettajan työpaikka, joka toimii uusissa tiloissa osoitteessa Kutojantie 2 Kilossa. AALTO, TIINA HEIDI LEONA. AARNIO, NELLI MELINA MIKAELA.

Tapiolan minigolf - Tapiolan minigolf

Ark 16-21, la 13-21 ja su 12-21. Ark 16-20, la 13-20 ja su 12-20. Esim koululaisryhmät, työporukat yms. Juhlapyhien aukioloajat sekä muut mahdolliset poikkeavat aukioloajat löytyvät ajankohtaista sivulta. Uusimme kevään 2015 aikana ratojen huopapintoja sekä aluslevyjä.

Tapiolan Polkupyöräpaja

Tällä viikolla ei mahdu enää uusia huoltoja liikkeeseen odottamaan. Perushuoltoihin noin jonoa noin kuukausi. Pienemmät huollot onnistuu noin viikon sisällä. 5mm suojakerros kulutuspinnan alla estää puhkeamiset tehokkaasti.